معرفی وبسایت های مناسب عطر خودرو بتن

عطر . خودرو . خرید و فروش . بتن. مواد افزودنی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیزر موی بدن 2009 فیلیپس PHILIPS SC2009/00 دستگاهی فوق العاده با عملکرد و کیفیت بالا می باشد که با تابش پالس های نوری به ریشه مو باعث تضعیف آنها شده و از رویش مجدد آنها جلوگیری می کند . دستگاه  SC2009/00 دارای 5 درجه تنظیم شدت نور می باشد که متناسب با استفاده در هر نقطه از بدن می توان آن را تنظیم نمود . موبر لیزری 2009 با کارکرد شارژی پس از 100 دقیقه ای قابلیت استفاده بدون سیم در حدود 370 فلش را دارد . از دستگاه  SC2009/00 هر دو هفته یکبار به مدت 4 تا 5 جلسه استفاده کنید . 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو موبر لیزری 2009 فیلیپس PHILIPS SC2009/00 را با قیمت مناسب برای شما محیا نموده است تا از خرید لیزر بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.


دیگر محصولات فیلیپس

  • masoud Ershadi
  • ۰
  • ۰

عطر بنتلی

یکی از عطر های خوب عطر بنتلی bentley

Bentley یک کمپانی خودرو سازی لوکس بریتانیایی است که در سال 1919 توسط Walter Owen Bentley در نزدیکی شهر لندن تاسیس شد. فعالیت اصلی آن در طراحی، مهندسی، تولید و توزیع اتومبیلهای لوکس تحت نظر کامل این برند صورت می گرفت که در سال 1931 به کمپانی رولز رویز و در سال 1998 امتیاز آن به کمپانی آلمانی فولکس واگن منتقل شد. Bentley نیز برای عقب نماندن از سایر کمپانی های خودرو سازی دنیا در سال 2013 خط تولید عطر و ادکلن خود را در سوئیس افتتاح کرد.


عطر بنتلی



عطر مردانه بنتلی Bentley for Men

و عطر دیکه با نام خودرو
  • masoud Ershadi
  • ۱
  • ۰

عطر هاییی با نام خودرو های معروف.

شاید امکان خرید ماشین های پورش یا بتنلی و بنز رو نداشته باشیم ولی عطرش رو میشه خرید.


ادکلن مردانه پورشه دیزاین اسپورت Porsche Design Sport for men

ادکلن مردانه پورشه دیزاین اسپورت Porsche Design Sport for men در سال 2012 به بازار عرضه شد. عطر مردانه پورشه دیزاین اسپورت با رایحه ی خنک و تند برای فصل تابستان مناسب است. Porsche Design Sport for men ترکیبی از رایحه های زیر است:
  • masoud Ershadi
  • ۱
  • ۰

مواد افزودنی  بتن

از امروز به معرفی مواد افزودنی بتن  ماندد مواد افزودنی بتن روان ساز بتن و فوق روان کننده میپردازیم.

  • masoud Ershadi
  • ۱
  • ۰


فولکس واگن تیگوان 2016

تحریریه پردیس خودرو :فولکس واگن تیگوان 2016 یک کراس اوور کوچک است که اکنون با قیمت پایه ی کمتری نسبت به مدل 2015 عرضه می شود، اما باز هم عملکرد خوبش را حفظ کرده است. ابعاد بدنه راحتی نسبی به ارمغان می آورند، اما به هر حال کابین دارای فضای کافی برای بزرگسالان در هر دو ردیف می باشد. موتور 4 سیلندر توربوشارژ آن دارای 200 اسب بخار نیرو است، اما تیگوان سریع تر از این ها است. و اگرچه علامت جلوی خودرو فولکس واگن را نشان می دهد، اما تجربه ی سواری خودرو بسیار شبیه به محصولات آئودی است چون تیگوان بسیار ساکت اما سریع است.

مصرف سوخت هنوز پیشرفتی نداشته است، اما این مشکلی است که در مدل های سال 2017 اصلاح خواهد شد. اما فعلا که مدل تیگوان 2016 موجود است باید مواردی را در موردش بدانیم.

چه چیزی برای مدل 2016 جدید است؟

سیستم اطلاعاتی سرگرمی MIB II جدید فولکس واگن برای مدل جدید یک استاندارد است، یک پورت USB جدید و واسط برنامه ی ارتباطی Car-Net فولکس واگن برای تلفن های هوشمند بزرگتر( و Apple Watch) نیز اضافه شده اند. این ویژگی ها به علاوه ی صندلی های جلوی گرم شونده، تودوزی چرم سفارشی و ورود/استارت بدون کلید برای مدل 2016 جدید هستند. مدل R با قیمت کمتری بین مدل های S و SE تجهیز دوباره و طراحی دوباره روی آن صورت گرفته است.

 

 

نمای عقب فولکس واگن تیگوان 2016

چیزهایی که دوست داریم

موتور توربوشارژ پر انرژی، کابین سطح بالا، صندلی عقب جادار، سواری راحت و آرام.

چیزهایی که دوست نداریم

مصرف سوخت نا امید کننده، عملکرد خودرو در هنگام تصادف از جلو، فضای صندوق عقب کم.

قیمت

25755 تا 35310 دلار.

مصرف سوخت

تیگوان دارای یک موتور 4 سیلاندر توربوشارژ 2 لیتری با 200 اسب بخار نیرو و 207 پوند پا نیروی گشتاور است. حالت انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو استاندارد است و حالت انتقال نیرو به 4 محور آپشن است. یک جعبه دنده ی خودکار 6 حالته تنها جعبه دنده ی موجود است. جعبه دنده ی دستی مکانیزه ی DSG دبل کلاج مخصوص فولکس واگن برای تیگوان عرضه نمی شود.

با حالت انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو، مصرف سوخت خودرو 11.26 لیتر در صد کیلومتر در شهر و 9.09 لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه و 10.28 لیتر در صد کیلومتر به صورت ترکیبی می باشد. افزودن حالت انتقال نیرو به 4 محور باعث می شود این ارقام به 11.82/9.09/10.28 تغییر کند. صادقانه بگوییم، این روزها از یک موتور توربوشارژ کوچک مصرف سوخت کمتر از این ها انتظار می رود.

 

نمای جلو فولکس واگن تیگوان 2016

ویژگی های استاندارد و آپشن ها

فولکر واگن تیگوان 2016 در مدل های S، R-Line، SE و SEL عرضه می شود. برای همه ی مدل ها حالت انتقال نیرو به 4 محور یک آپشن است.

مدل S(25755 دلار) دارای لنت های آلیاژی 16 اینچی،ترمز پارک برقی، آینه های بغل گرم شونده ی برقی، صندلی های جلوی تنظیم شونده ی دستی 8 حالته و تنظیم پشتی، ورودی/استارت بدون کلید، آینه ی دید عقب با تنظیم زاویه ی خودکار، برف پاک کن های حساس به باران، صندلی های چرمی، فرمان چند کاربرده با پوشش چرم، صندلی های جلوی گرم شونده و لوله های شوینده، صندلی های عقب تاشو، کامپیوتر سفری، اتصال بلوتوث، ویژگی های تلکاتیک Car-Net، کنترل سرعت، دوربین دید عقب و یک سیستم صوتی 8 اسپیکره با نمایشگر لمسی 5 اینچی، CD Player، پورت USB و ورودی کمکی می باشد.

مدل R-Line(29565 دلار) دارای فرمان دارای پوشش چرم، تغییر دهنده های پدال، پدل های آهنی براق، لنت های آلیاژی 19 اینچی، ریل های سقف نقره ای، صندلی راننده ی تنظیم شونده ی برقی، صندلی کمک راننده ی تاشوی برقی، وسایل آرایشی مختلف بدنه و کابین با طرح R-Line، اسپویلر سقف، چراغ های مه شکن، نمایشگر 6.3 اینچی و رادیوی ماهواره ای می باشد.

مدل SE(32255 دلار) دارای تجهیزات مدل S و همچنین لنت های آلیاژی 18 اینچی، ریل های سقف نقره ای، کناره ی پنجره و کنار درب کروم، چراغ های مه شکن، چراغ های مخصوص روز LED، چراغ های جلوی بی زنون، سقف آفتابگیر متحرک، صندلی راننده ی برقی، صندلی کمک راننده ی تاشوی برقی، نمایشگر 6.3 اینچی و رادیوی ماهواره ای می باشد.

مدل SEL(35310 دلار) دارای لنت های 19 اینچی، زیربند اسپرت، صندلی های چرمی، صندلی راننده دارای حافظه، صندلی کمک راننده برقی، حسگر پارک عقب، کنترل آب و هوای دو حالته و یک سیستم صوتی Fender – branded سفارشی می باشد.

همه ی مدل های تیگوان می توانند با یک بسته ی تریلر کامل که شامل 2200 پوند ظرفیت حمل است تجهیز شوند.

با بالا بودن صندلی های عقب فضای صندوق عقب 23.8 پا مربع می باشد، اما وقتی صندلی ها تا شوند این فضا به 56.1 پا مربع افزایش می یابد. هر دو ارقام برای این سطح از خودرو کمتر از متوسط در نظر گرفته می شوند.

 

 

فضای داخلی فولکس واگن تیگوان 2016

امنیت

تیگوان به صورت استاندارد دارای ترمز های ضد قفل، کنترل ثبات/مسیریابی الکترونیکی و 6 کیسه ی هوا(جلو، جلو کنار و کل کنار پنجره) می باشد.

در تست های انجام شده توسط دولت، تیگوان رتبه ی 4 از 5 ستاره را کسب کرده که نمرات عبارتند از 3 ستاره برای برخورد از جلو و 5 ستاره برای برخورد از کنار. موسسات بیمه برای امنیت بزرگراه ها به تیگوان بالاترین رتبه ی امنیتی در هم هی زمینه ها به جز برخرود با لبه های کم ارتفاع ارائه داده اند.

پشت فرمان

این کراس اوور یک خودروی راحت به تمام معنا می باشد و دارای زیربندی است که سرنشینان را از محیط بیرون مجزا می کند. عملکرد خودرو در بزرگراه عالی است، صدای بیرون و باد به هیچ وجه به کابین نفوذ نمی کنند به طوری که می توان یک آرم آئودی به جای فولکس واگن روی فرمان گذاشت. این خودرو در شهر هم عالی است و این به لطف ترکیب دید عالی راننده و سواری خوب خودرو است. از نظر قیمت سواری خودرو عالی و مقرون به صرفه است.

 

فضای بار فولکس واگن تیگوان 2016

دیگر خودروهای مشابه

هوندا CR-V 2016 – CR-V یکی از پر فروش ترین کراس اوورهای کوچک است که واقعا عالی است.

کیا اسپورتیج – مدل سال آینده ی اسپورتیج بسیار عالی و مجهز است و کیفیت آن بهبود یافته است.

مزدا CX-52016 – CX-5 یک کراس اوور کوچک با احساس و کنترل عالی است.

فورد اسکیپ 2017 – فورد اسکیپ برای مدل سال 2017 کاملا جدید شده است.

بی ام و X3 دست دوم – هر کسی که یک تیگوان جدید را بپسندد مسلما یک بی ام و X3 دست دوم را خیلی بیشتر می پسندد.

نظر پردیس خودرو

برای یک خودروی به نوعی اسپرت، مدل R-Line به نظر جالب می آید. اگر می توانید صبر کنید چون مدل 2017 قرار است از هر نظر بهتر باشد.

وارد شود. چنین سامانه‌ای را سامانه تصفیه مختلط می‌نامند. این طراحی در آغاز ساخت سامانه‌های فاضلاب متداول بود. سامانهٔ مختلط نیاز به تأسیسات بزرگتر و هزینهٔ بیشتر دارد. افزایش ناگهانی جریان ناشی از بارندگی ممکن است باعث پر شدن و سرریز کردن شود. در جوامع شهری از میانهٔ سدهٔ بیستم میلادی، سامانه‌های جداگانه برای آب باران و فاضلاب ساخته می‌شود؛ زیرا بارندگی جریان‌های با دبی مختلف ایجاد می‌کند که کارایی تصفیه‌خانهٔ فاضلاب را کاهش می‌دهد.

 

پساب صنعتی

در برخی از کشورهای پیشرفته، یک تصفیهٔ اولیه روی پساب صنعتی انجام می‌شود تا بار آلودگی آن را پیش از مخلوط شدن با فاضلاب خانگی کاهش دهد. این فرایند، تصفیه فاضلاب صنعتی نامیده می‌شود. پساب صنعتی ممکن است حاوی موادی باشد که با روش‌های معمول تصفیه، زدوده نشوند. هم‌چنین یکنواخت نبودن جریان پساب صنعتی به دلیل چرخه‌های تولید، می‌تواند تنظیمات تصفیهٔ بیولوژیکی از جمله فرایند لجن فعال را به هم بریزد.

  • masoud Ershadi
  • ۰
  • ۰

تصفیه فاضلاب

تصفیه فاضلاب فرایند زدودن آلاینده‌ها از پساب، به‌ویژه فاضلاب خانگی است که شامل فرایندهای شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی برای زدودن این آلاینده‌ها و تأمین فاضلاب تصفیه شده که برای محیط زیست بی‌خطر است، می‌باشد. معمولاً یکی از محصولات تصفیه فاضلاب، زباله نیمه‌جامد است که لجن فاضلاب نامیده می‌شود که نیازمند تصفیه جداگانه پیش از دفن یا استفاده است.منشأ پساب

پساب به وسیلهٔ مراکز مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری تولید می‌شود. پساب خانگی شامل زهکشی توالت، حمام، دوش، آشپزخانه و روشویی است. در بیشتر موارد، پساب شامل زبالهٔ مایع صنعتی و تجاری نیز هست. جداسازی پساب خانگی به آب خاکستری و آب سیاه در جوامع پیشرفته رو به افزایش است. از آب خاکستری تصفیه شده می‌توان برای آبیاری گیاهان یا فلاش توالت استفاده کرد.

 

اختلاط پساب و آب باران

ممکن است که آب باران نیز در سامانه فاضلاب وارد شود. چنین سامانه‌ای را سامانه تصفیه مختلط می‌نامند. این طراحی در آغاز ساخت سامانه‌های فاضلاب متداول بود. سامانهٔ مختلط نیاز به تأسیسات بزرگتر و هزینهٔ بیشتر دارد. افزایش ناگهانی جریان ناشی از بارندگی ممکن است باعث پر شدن و سرریز کردن شود. در جوامع شهری از میانهٔ سدهٔ بیستم میلادی، سامانه‌های جداگانه برای آب باران و فاضلاب ساخته می‌شود؛ زیرا بارندگی جریان‌های با دبی مختلف ایجاد می‌کند که کارایی تصفیه‌خانهٔ فاضلاب را کاهش می‌دهد.

 

پساب صنعتی

در برخی از کشورهای پیشرفته، یک تصفیهٔ اولیه روی پساب صنعتی انجام می‌شود تا بار آلودگی آن را پیش از مخلوط شدن با فاضلاب خانگی کاهش دهد. این فرایند، تصفیه فاضلاب صنعتی نامیده می‌شود. پساب صنعتی ممکن است حاوی موادی باشد که با روش‌های معمول تصفیه، زدوده نشوند. هم‌چنین یکنواخت نبودن جریان پساب صنعتی به دلیل چرخه‌های تولید، می‌تواند تنظیمات تصفیهٔ بیولوژیکی از جمله فرایند لجن فعال را به هم بریزد.

  • masoud Ershadi